همه‌ی آن چیزی که باید درباره خرید ماسک زغال بدانید
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

همه‌ی آن چیزی که باید درباره خرید ماسک زغال بدانید

دو شنبه 31 شهريور 1399 ساعت 15:40 | بازدید : 109 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

همه‌ی آن چیزی که باید درباره خرید ماسک زغال بدانید

در ارتباط با خرید ماسک زغال و خرید لایه بردار صورت بهترین انتخاب‌ها کدم‌اند؟ با پیشرفت علم زیبایی و مراقبت از پوست و مو و بدن می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که برای داشتن کیفیت پوست و موی خوب نیازی نیست درد و رنجی تحمل کنید. شوق داشتن ظاهر بهتر و کامل گاهی اوقات بر همه چیز غلبه می‌کند و کسانی را که احساس نقص ظاهری می‌کنند را فریب می‌دهد. حقیقت این است که ماسک زغالی از جهت قدرت نفوذ و پاک‌سازی قدرتمندترین ماسک صورت است. از چیزهایی که توسط سازندگان و مصرف کنندگان ماسک زغالی گفته و منتقل شده می‌توان تصویر کاملی از این محصول پیدا کرد و به حقایق ورای تبلیغات و وعده‌های تبلیغاتی دست یافت. گروه تخصصی میس و مستر تلاش می‌کند علاوه بر داد و ستد لوازم بهداشتی و آرایشی در ارتقاء دانش و معلومات مرتبط با این محصولات نیز مؤثر باشد. هدف فقط تبلیغ و فروش بیشتر نیست. حتی برای خرید دستمال مرطوب همیشه انتخاب‌های بهتری هست اگر به اندازه کافی مطلع باشید. دنیای تبلیغات و فضای مجازی به خصوص در صنعت بزرگ و پرسود لوازم آرایشی بهداشتی به اندازه‌ای مؤثر و قدرتمند است که می‌تواند هر چیزی را به خواننده بخوراند و بقبولاند.

 

در این مقاله خواهید خواند:

  • مزایای زغال چوب
  • وعده‌هایی که سازندگان ماسک زغالی می‌دهند چه هستند؟
  • بهترین روش استفاده از ماسک زغالی
  • پس از استفاده از ماسک صورت زغال چه اتفاقی برای پوست می‌افتد؟
  • بهترین ماسک‌های صورت باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟

فروش و خرید ماسک زغال در حال رشد در رسانه‌های اجتماعی است ولی این محبوبیت شاید به دلیل کیفیت آن نباشد. تهیه ماسک زغال مثل خرید لایه‌بردار صورت است و هر دو کار را انجام می‌دهد. در مورد این موضوع توضیح بیشتری لازم است. ماسک زغالی از قدیمی‌ترین ماسک‌های سنتی صورت است و به همین دلیل به راحتی با یک یادآوری پرشور توسط رسانه‌های اجتماعی بر سر زبان‌ها افتاده است. پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن دلیل این همه هیاهو راجع به ماسک زغالی یک بار آن را امتحان کنید و خودتان تصمیم بگیرید.

این ماسک آنقدر قوی است که امکان دارد به پوست آسیب برساند و باید برای استفاده از آن چند چیز را بدانید. چند تحقیق و مطالعه آماری نشان داده است 20 درصد استفاده کنندگان از ماسک زغالی از آن ابراز رضایت کرده‌اند، در 40 درصد استفاده کنندگان ماسک زغالی علائم آسیب پوستی مشاهده شده و 40 درصد نیز درد زیادی را تجربه کرده‌اند. کسانی که با خواندن تبلیغات گسترده راجع به ماسک زغالی توقع پوست 100 درصد صاف و درخشان‌تر را دارند، نگران نباشند. نتایج آماری استفاده از ماسک زغالی زیاد خوب نیست ولی در میان تولیدکنندگان ماسک‌های بهداشتی پوست عده‌ای فقط از نام زغالی بهره برده و همان مواد مفید برای صورت را در ماسک‌های زغالی پر می‌کنند که کمی بی‌خطرتر و بدون درد تر از ماسک زغالی واقعی هستند. به نظر می‌رسد که ماسک زغالی را می‌توان برای لایه برداری‌های زیاد و عمیق استفاده کرد ولی استفاده از آن را به همه پیشنهاد نمی‌کنیم. کسانی که به دنبال ماسکی برای هر هفته هستند باید بدانند که زغال فعال گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس و خشک و جوان نیست.


مواد اصلی ماسک زغالی چیست؟

زغال مورد استفاده در ماسک‌های زغالی همان زغال مورد استفاده برای پختن کباب و زغال چوب نیست. زغال مورد استفاده در محصولات مراقبت از پوست چیزی است که به نام زغال فعال شناخته می‌شود. این ماده چیز جدیدی در پزشکی نیست و سال‌هاست که در موارد اورژانس برای مسمومیت‌های دارویی استفاده می‌شود. خاصیت این زغال جذب مواد خارجی قبل از ورود به جریان خون است. همین خاصیت احتمالاً مسبب اولین جرقه در استفاده از زغال فعال به عنوان خارج کننده مواد خارجی از پوست صورت بوده است؛ اما مهم این است که تا چه اندازه در عملی کردن این ایده موفقیت حاصل شده است و آیا می‌توان جایگزین‌های کمتر دردناک در میان ماسک‌های درمانی صورت پیدا کرد یا نه. می‌توان با اطمینان گفت که خرید ماسک زغال فقط برای پوست‌های خیلی چرب و آکنه‌ای مفید و درمانی است.

 اصولاً تا قبل از به بازار آمدن ماسک‌های زغالی لازم نبود برای لایه‌برداری و بهبود پوست، درد و رنجی تحمل کنید. محققین دریافتند که استفاده از زغال فعال می‌تواند باکتری‌ها، سموم، مواد شیمیایی، خاک، چربی و دیگر ذرات را به سطح پوست می‌کشد و شروع به تولید این محصول کردند ولی استفاده از ماسک زغالی با درد و آسیب‌های پوستی همراه است. مرحله انتهایی ماسک زغالی نیز به اندازه ماسک‌های معمول و موفق موجود در بازار راحت نیست. ماسک‌های موفق موجود در بازار نیاز به شستن ندارند و مثل یک لایه پلاستیکی می‌توانید آن‌ها را از صورت بردارید اما ماسک زغالی پس از جذب مواد خارجی نیاز به شستشو و آبکشی دارد تا آلودگی‌های جمع شده توسط زغال فعال از پوست پاک شوند. زغال فعال در پزشکی مفید بوده و می‌توان مطمئن بود که مزایای زیادی دارد ولی در مورد موفق بودن ماسک‌های زغالی در مقایسه با دیگر ماسک‌های صورت جای تردید هست.

مزایای ماسک زغالی

 ماسک‌های زغالی می‌توانند:

  • منافذ پوست را پاک کنند
  • روغن را جذب کنند
  • لایه‌برداری عمقی می‌کنند
  • جوش‌های سرسیاه و گردوغبار زیر سطح پوست را خارج می‌کنند
  • پوست را سالم‌تر، پاک‌تر و صاف‌تر می‌کنند

همه این ادعاها درست است ولی چرا هنوز خرید ماسک زغال با ماسک‌های دیگر فاصله زیادی دارد؟ حقیقت این است که ماسک زغالی روندی بسیار دردناک دارد. در دنیای لوازم آرایش و مراقبت از پوست، وجود درد به معنی این است که چیزی اشتباه است. درد در ماسک‌های زغالی به دلیل استفاده از زغال فعال به عنوان جزء اصلی، روند همه ماسک‌های زغالی است و نمی‌توان آن را تغییر داد.

در جریان استفاده از ماسک صورت زغال چه اتفاقی برای پوست می‌افتد؟


ماسک صورت زغالی روغن را جذب کرده و سلول‌های مرده پوست را حذف می‌کند اما این کار را با شیوه بسیار تهاجمی و دردناک انجام می‌دهد که در واقع به پوست آسیب می‌رساند. ماسک زغالی ابتدا تمام روغن‌های طبیعی که روی سطح پوست وجود دارد را حذف می‌کند یعنی این فرآورده تفاوت روغن‌های طبیعی با چربی‌های مضر پوست را تشخیص نمی‌دهد و از این جهت کاملاً قدیمی است در حالی که ماسک‌های جدید و طبی کاملاً هوشمند هستند و طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند مواد مختلف موجود در پوست را شناسایی و تحلیل کنند.

روغن‌های طبیعی که به عنوان مانعی در مقابل هجوم گرد و غبار، باکتری‌ها، خاک و اشعه ماوراء بنفش عمل می‌کنند، پس از شستن ماسک زغال به راحتی می‌توانند به پوست حمله کنند. در حقیقت ماسک زغالی آنقدر قدرتمند است که پوست را از همه چیز خالی می‌کند و پوست بدون روغن طبیعی، کاملاً بدون حفاظت در برابر انواع چیزهای زننده و خطرناک رها می‌شود. خطر دیگر پس از استفاده از ماسک زغالی این است که همه چیز به صورت می‌چسبد و نفوذ می‌کند چون پوست علاوه بر از دست دادن روغن همه سبوم طبیعی را نیز از دست داده است. خطر هنوز تمام نشده است و باکتری‌های مضر موجود در هوا که نمی‌توانند با وجود روغن و سبوم طبیعی به پوست نفوذ کنند هم پس از اثر ماسک زغال فعال هیچ سد و محافظی ندارد و باکتری‌هایی که تا قبل از استفاده از ماسک زغال هیچ خطری نداشتند، تهدید دیگری برای سلامت پوست می‌شوند. هنگام خرید لایه‌بردار صورت و ماسک با دقت برچسب محصول را مطالعه کنید.

نکته مهم:

بنابراین هنگام شستن لایه ماسک زغالی در اصل لایه اصلی و محافظ پوستتان را جدا می‌کنید و همین روند تخریب پوست است که به عنوان درد شدید ماسک زغالی آن را احساس می‌کردید و گمان می‌رود که روند بهبودی پوست است. زغال فعال درست شبیه به یک آهنربا تمام موادی که قابلیت جدا شدن از پوست دارند را جذب می‌کند و بدون هیچ ترحمی این کار را انجام می‌دهد به همین دلیل در موارد اورژانس توانسته است مفید واقع شود. خرید ماسک زغال ترکیب شده با گیاهان طبیعی و روغن‌های مفید می‌تواند رضایت بخش باشد.

پیشنهاد می‌شود برای خرید ماسک زغال، خرید لایه‌بردار صورت و خرید دستمال مرطوب به وبسایت میس و مستر مراجعه کنید و با انواع ماسک‌های درجه یک و جدید موجود در بازار لوازم آرایشی بهداشتی آشنا شوید. فروشگاه اینترنتی آقا و خانم یا میس و مستر با تمرکز بر لوازم آرایش و بهداشتی به مهم‌ترین مرکز عرضه محصولات زیبایی و مراقبت پوست و مو در ایران تبدیل شده است. در شرایط کنونی و با مشکلاتی که برای تردد و گشت و گذار در شهرها به وجود آمده میس و مستر سعی می‌کند بهترین خدمت ممکن را انجام دهد. فروشگاه میس و مستر در این بخش تلاش می‌کند با ارائه مطالب جدید و علمی به شما به یافتن بهترین‌ها و خرید آسان و مقرون به صرفه کمک کند. پاداش ما رضایت مصرف کنندگان و سلامتی طولانی ایرانیان عزیز است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 32
:: بازدید سال : 490
:: بازدید کلی : 1501